Elektro-Jurić doo/ Mostar

Verbalni i vizualni identitet brenda profesionalne rasvjete

Naš tim osmislio je verbalni i vizualni identitet za brend koji je specijaliziran za projektnu rasvjetu s planom širenja i na druge skupine artikala profesionalne namjene. Prilikom osmišljavanja imena (i slogana) osnovni zahtjev bio je staviti naglasak na tehnološki aspekt i prizvuk, ali i činjenicu da je brend okrenut tehnologijama budućnosti koristeći inovacije u industriji proizvodnje rasvjetnih tijela. Ime brenda je snažno, fleksibilno je za širi spektar kategorija proizvoda i tehnološki prikladno. Također je internacionalno prilagodljivo imajući u vidu potencijal širenja brenda i na druga, strana tržišta.

U ovom kontekstu, razvili smo i moderan logotip koji je osnova vizualnog identiteta i ključan za stvaranje prepoznatljivosti i privlačenje ciljane publike. Imajući u vidu činjenicu da se radi o projektnoj rasvjeti — artiklima koji će jako rijetko završiti na policama dućana i koji su namijenjeni stručnjacima za planiranje i provedbu raznolikih građevinskih projekata, išli smo u smjeru jednostavnosti. Kreirajući odgovarajuću tipografiju odnosno stil i oblik slova koja čine logotip, brendu smo dali karakter i profesionalnost.

Slogan “Brighter Tomorrow” integriran je u vizualnom identitetu kako bi dodatno komunicirao poruku brenda, a međusobni omjer slogana i logotipa, kao i cjelokupna konzistentnost vizualnog nastupa brenda definirani su u priručniku grafičkih standarda kojim je osigurana dosljednost upotrebe svih grafičkih elemenata kroz sve komunikacijske kanale, bilo da se radi o klasičnim ili digitalnim medijima.

Nexora brend posjeduje sve parametre kako bi ostao relevantan tijekom vremena i bio sposoban za prilagodbu u skladu s promjenama u tehnologiji i industriji koje nas očekuju u, nadamo se, upravo onako kako slogan kaže — svjetlijoj budućnosti.