Shift slavi 10. rođendan!

Ove godine Shift slavi svoj 10. rođendan, i tim povodom, za svoje klijente, prijatelje i partnere organizira jednodnevnu konferenciju pod nazivom "Marketing i digitalno doba".

Konferencija će se održati 15.04.2015, u prostoru Intera tehnološkog parka.
Sudionici konferencije imat će priliku čuti predavanja iz područja strateškog planiranja, dizajna, i tržišnog komuniciranja te se upoznati s pristupom koji uspješne korporacije koriste u odlukama o brendiranju i marketingu. Na konferenciji će biti predstavljene osnovne vještine, resursi i tehnike neophodne za učinkovito plasiranje proizvoda na tržište, s konačnim ciljem razumijevanja važnosti i zahtjeva modernog tržišnog komuniciranja.
Konferencija je namijenjena vlasnicima ili direktorima tvrtki, voditeljima marketinga i prodaje, bez obzira na veličinu ili djelatnost tvrtke, kao i svima onima koji tek planiraju ili kreću u realizaciju svoje poslovne ideje. Ovaj event biti će prilika svim zainteresiranima da saznaju kako doprijeti do kupaca i kako da svoj brend za njih učine nezaboravnim.

Svakodnevni poslovni izazovi i dinamičnost promjena su ono na čemu se temeljila ideja o ovoj konferenciji, budući da današnje vrijeme nudi brojne mogućnosti za tvrtke, ali je izazov pravu prepoznati. Novo doba traži osmišljavanje novih pristupa; kako pristupiti marketingu i poboljšati razumijevanje dinamične okoline i unaprijediti komunikaciju s tržištem koje ima sve profinjenije zahtjeve i ne pristaje na jednostrane monologe već zahtjeva dijalog. Svjesni činjenice da se tržište dramatično promijenilo; došli su novi mediji, novi komunikacijski kanali, i novi izazovi; struka je ne samo više sofisticirana, već je i kompleksnija, a natjecateljski duh sve izraženiji, tvrtke moraju promjeniti način razmišljanja i djelovati u skladu s digitalnom globalizacijom, kako bi BiH konačno postala prepoznata kao zemlja inovativnih, kreativnih i kvalitetnih ljudi i proizvoda. U sklopu konferencije "Marketing i digitalno doba" predviđeno je šest predavanja te završna panel rasprava.

Važnost konferencije "Marketing i digitalno doba" prepoznalo je i Federalno ministarstvo razvoja poduzetništva i obrta, te je ta institucija službeni pokrovitelj ove konferencije, uz Ekonomski fakultet u Mostaru, Filozofski fakultet u Mostaru i UniCredit banku.. Medijski pokrovitelj ovog događaja je FENA.

Sudjelovanje na konferenciji je bez kotizacije, no broj mjesta je ograničen. Cjeloviti program i ostale informacije o ovom događaju mogu se pronaći na službenoj stranici konferencije http://konferencija.shiftbranddesign.com