Promocija brošure o turističkoj ponudi Hercegovine na turističkome sajmu World Travel Market u Londonu

Uz potporu Japanske agencije za međunarodnu suradnju (JICA) hercegovačka turistička ponuda predstavljena je na najprestižnijem svjetskom turističkom sajmu Word Trade Market London 2014. World Travel Market vodeći je svjetski događaj industrije turizma na kojem se predstavlja raznolik izbor destinacija i jedinstvena je prilika za sve da uspostave nove kontakte, suradnje i predstave svoju turističku ponudu u najboljem svjetlu. Pored predstavnica turističkih zajednica triju županija, HBŽ, ZHŽ, HNŽ, Turističke organizacije Trebinje i Regionalne razvojne agencije za Hercegovinu (REDAH), na sajmu je ove godine predstavljen vizualni identitet Udruge Turistički klaster Hercegovine. Na sajmu su predstavljeni novi turistički proizvodi, s ciljem privlačenja turista različitih zahtjeva, dobnih skupina i očekivanja iz cijeloga svijeta. Shift Brand Design je odradio dizajn brošure koja ističe sve ljepote Hercegovine i zasigurno nijednoga čitatelja neće ostaviti ravnodušnim.

Dizajn brošure možete pogledati na linku, a obuhvaćene su sve turističke mogućnosti regije i različiti turistički programi i sadržai. Između ostalog, naglasak je na krševitom krajoliku, bogatom planinama, borovim šumamam i netaknutoj prirodi  kakva se više rijetko gdje može naći.  Ovom publikacijom predstavljen je i neizostavni vjerski turizam u Međugorju, u sklopu programa „Sedmodnevna ponuda otkrivanja“. Program „Potpuno iskustvo“ uključuje višednevno gastronomsko istraživanje Hercegovine. Dakako sve važniji sportski turizam neće biti izostavljen. Kroz projekte biciklističkih i planinskih aktivnosti Hercegovina će biti promovirana kao raj za aktivne turiste. A za ljubitelje sunca i mora osmišljen je program „Jadranski odmor u Hercegovini“. Vinska ponuda hercegovine zauzela je posebno mjesto u promociji na ovom sajmu te je na taj način zaokružena priča o nevjerojatnom, ali još uvijek neiskorištenom potencijalu Hercegovine.